İlk doğumumu Bilkent Şehir hastanesinde yaptım Aksilik olmadıkça normal doğum sürecinde ilerleniyor Tek kişilik odada her şey mevcut oluyor Pilates topu da dahil Özelden farksız oluyor imkanları Normal yatak çatala dönüyor aynı odada doğum yapıyorsunuz Tek sıkıntı ben bütün sancıyı nstye bağlı çekmek durumunda kaldığım için açılmam yavaş ilerledi Nstye bağlamayın hareket edeyim yürüyüm desemde oralı olmadılar Oğlumda sıkıntıya girince kakasını yaptı , 2 cm kala acilen sezaryene döndü doğumum Hayırlısı böyleymiş Şimdi 2. bebeğimi bekliyorum Planlı sezaryen için de 17 sine gün verildi Açıkçası bu aşama da bana sürpriz olacak gidince göreceğim Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım Genel olarak hastane imkanları gayet güzel 🌸