Efsun-00 Sabah nts kontrolünde sancım 100 çıkmış. Ama ben hiç bir sancı acı vs. Hissetmedim. Çatı muayenesi yapıldı 2-3 cm açık var dedi. Ama beni eve gönderdiler eğer akşam sancıların sıklaşırsa gelirsin dediler. Sizce doğum bugün olur muuu 🥰