Kızlar kargom dağıtıma çıkmıştı elime gelen bir kargo olmadı fakat kargonun sitesinde ürün parçası problemli olduğundan teslim edilmediği ürünün iade olacağı yazıyor (ödemeyi havale ile yaptım) böyle bir durumla karşılaşan var mı? Yada kargocu tanıdığı olan? 