Selam güzel anneler malum 22 haftaya girmiş bulunmaktayım. Yavaştan alışverişe başladım. Emzik alsın isterim çocuğum tercih etmeyene saygım sonsuz. Emzikten kauçuk yuvalak uçlu ve silikon damaklı olanlar var hangisini aldınız önerirsiniz?
Biberon da da Philips ve avent arasında kaldım?