Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum bi gripten vücudum da bi enfeksiyon kaldığını ve bebeğe geçip geçmediğini öğrenmek için kan tahlili yaptı enfeksiyon bölümü. Kan tahlili ankaaraya gidiyormuş 1 hafta sonra sonuç gelecekmiş böyle bisey yaşayan var mı aranız da