Bende ilk öğrendiğimde hatta öğrenmeden deli gibi usuyordum ev 27 derece ben yorganların altindaydim o kadar üşüdüm öğrendikten sonra doktor hamilelerde olabilir dedi değerlerim normaldi belirti gibi düşünmüştüm herşey normal olunca 10-11. Haftalarda gecmisti