Semanur27-K Slm kızlar Ben üçüncü gebeliğim bugun beta eegerlerimi ölçtüm 03.05.23 de 27865 çıktı 10.05.23 de ise 32988 çıktı endişe etmeli miyim sonuc sanki iyi degil gibi 6 7 haftalık olmam lazım bu süreçte acil bir yardım böle yaşayan var mı
Novamomy Semanur27-K 6-7haftalık olmanız gerekiyorsa beta değerinin bir önemi kalmıyo artık kese ve kalp atışı için kontrol olmanız gerekiyor
Ezgi0755 Semanur27-K benmde aynı böyle artmıştı neden böyle düsündünüz kadın doğuma gözüktünüz mü ultrasonla baktılar mı 7 haftalık kese ve kalp atışıyla öğrenmiştim bnde beta değerlerini takıp gerekli değil artık
eylulmihrasmom Semanur27-K belli bir süre sonra beta değeri yavaş artıyor zaten kese göründükten sonra bakılması şart değil normal bi durum kalp atışı için de 8-9a kadar normal diye biliyorum
Semanur27-K __mom1 girdim kese gördüm ama kalp atışı görmedim ve sorun olabilir söyledi başka birsey demedi
Semanur27-K Ezgi0755 evet canım kese gördüm kalp atışını alamadı ve sorun olabilir dedi bunun için gün verdi cuma ya hani iyi mi kötü mü bilmiyorum
Novamomy Semanur27-K 8 ya da 9 haftaya kadar bekle ama senin betaya baktıracağın bir durum kalmamış zaten
asyasemin Bacım zaten artacağı kadar artmış maşallah. Kalp atışı içinde 10. Haftaya kadar yolu var geç döllenme olabilir. Allah tamamına erdirsin