Merhaba arkadaşlar 25 haftalık hamileyim her hafta kanım düşüyor 6.1 olmuş İstanbul da Zeynep Kamil hastanesine gidiyorum dahiliye gönderiyor dahiliye sana kan takılması lazım diyor bu haftalarda kan takılmaz diyorlar bugün farklı bir hastaneye gittim doktor Şok geçirdi nasıl kan takmamişlar Zeynep Kamil hastanesi bu konuyu daha iyi araştırıyor dedi hemotolaji bölüme randevu al git dedi kanın niye düşüyor pinpon topu gidip geliyorum çok korkuyorum iki tane küçük oğlum var Allah rızası için ben ne yapacağım beynim durdu 😭😭😭