Ask-bebegim merhaba bi doktor yaşimdan dolayı aynı yazdıklarınızı soylemisti ben yinede de 2 li test yaptirdim yüksek risk çıkarsa fetal yaptırırım diye düşündüm sonuçları başka doktora gösterdim fetale gerek yok dedi bence sizde önce 2 li yaptırın yüksek risk çıkarsa yaptirirsiniz maddi durumunuzu bilemem ama ama paraya sanirim çocuğun epey ihtiyacı karşılanıyor☺️ ki önümüzde daha detaylı ultrason var