Merhabalar gebelikten önce kullandığım z fol diye bir folik asit vardı bugun kan degerimde cokk düşük çıktı ve aile hekimi 3 4 aydır kullanmana rağmen depoların boş dedi folbiol diye bir folik asit yazdı kullanan var mı yardımcı olur musunuz kendi doktorumun verdigine mi devam edeyim yoksa folbiola mı