Minaesra Bilinmiyor_25 ben 32+2 1800 kg acaba bende mi bir anormallik var ki, sizin ki baya iyi geldi 😅
HanifeAsya Bilinmiyor_25 çok iyi bence 34 de biz bu kilodaydık şaşırdım doktor bizimkine o kilodaysan önde dedi 😀
Bilinmiyor_25 Minaesra doktorum yiri bir bebek olmayacağını haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi anlamadım bende
Minaesra Tusemciiim İnşallah 🙊 ay ne bilim bazen soruyorlar söyleyince de kız hiç kilo almamış diyorlar halbuki doktorum herşey yerinde diyor, artık biri sorarsa bilmiyorum dicem 😒😂
Tusemciiim Minaesra Herkesin vücudu bünyesi bir değilki illa her doğan bebek 4 buçuk 5 kilo olacak diye bişey yok 2 buçuk kilo bile doğsa sağlığı yerindeyse gerisinin bi önemi yok kimsenin dediğine kulak asma sen 🥰🤍
Slhcglynn Ben geçen hafta 35 haftalık kontrolüme gitmiştim 2600 demişti nasıl dediğimde gayet normal demişti.