Kızlar pek fazla değil ama birkaç zıbın ve havlu verdiler. Sağolsunlar düşünüp ihtiyacımı giderdi samimi olduğum bi iki insan. Ben öyle takılmam kullanılmış edilmiş diye. Bebek zaten bu giyeceği birkaç ay ve sonra çöp olacak. Ama lekeleeri var iyi kötü lekeli bir şey de giydirmek istemiyorum. Havluda zeytinyağı lekesi diğer zıbınlarda da artık mama mı bilmiyorum sarımsı lekeler var. Onları nasıl çıkartabilirim?