Ecemakkuzu 32. haftada doktorunuzdan çalışamaz raporu alıyorsunuz ya da çalışabilir alıp 37. haftaya kadar çalışıyorsunuz eğer çalışamaz aldıysanız raporu işyerinizin muhasabesine veriyorsunuz onlar raporunuzu sgk ya giriyor başka bişey yapmıyorsunuz eğer ziraat hesabınız varsa rapor paranız ziraat hesabınıza yatıyor yoksa ptt den alıyorsunuz aynı hasta olup rapor paranız yatıyor ya aynı şey yarısını doğumdan önce kalan kısmını raporunuz bittikten sonra alıyorsunuz raporlu olduğunuz için iş yeri çıkış veremiyor