Seyda2830 Hanımlar benim ilk gebeliğim biraz önce wc de nişanım geldi sanırım 39 .haftaya girdim sümük gibi yoğun yapışkan kahvemsi bir şey geldi dr. Rahminin yumuşamasına işaret dedi doğum hemen olmaz dedi yaşayan varmı sonrası nasıl oluyor ?