Zeynepikranur imkanın varsa yarın sabah aç karnına sağlık ocagından kan ver sonra bişiler ye büskivi kete falan tokluk ver kan şekerini ölçtür bana drm öyle dedi.şekerim çıkamdı takip altında kalacaksın dedi sezeryandım zaten ilerledikçe arttı 37+4 de kızım dogdu planlı sezeryanka ama malesef ciğerine su kaçtı 3 gün küvez 3 gün gözetimde kaldık şimdi 19 aylık elhamdülillah sıkıntııs çok ama ihmal etme yarın sağlık ocagına git