zeyneprana81 Merhaba 22 haftalik gebeyim bebegimin kiz oldugunu soylemislerdi bigun baska bi doktor tam gremiyorum net bisey diyemem dedi erkek olma ihtimalide var dedi boyle bisey basina gelen var mi ayrintiya gir net orda ogrenirsin dediler
aalparslanaselll zeyneprana81 banada ilk erkek dediler bugün ki doktorum da kız olduğunu söyledi hâla üzerimden atamadım şoku kafam almak bullak
Esrafatih01 Doktorunuzu değiştirin bence çok geç kalınmış cinsiyet için bu haftada kesinlikle belli olması gerek
zeyneprana81 Doktorum kiza benziyor diyordu bugun devlette baska bi doktora gittim kiz diyemem deyince eekek ihtimalide var diyince sasirdik acikcasi 25 mayis ayrintiliyi bkliycez artik