Esrafatih01 Merhaba, sezeryan sonrası süt biraz geç mi geliyor? Geç geliyorsa bebeğe mama verirsek ne kadar ölçek vermeliyiz ve kaç saatte bir ?
Gizzgzz Esrafatih01 doktorum her ağladığında hem mama hem süt dedi bana önce emziricem sonra 10 15 ml kadar mama içirmeye çalışacam
Lavinyaa8 Esrafatih01 2. Günün sonunda gelmeye başladı gelene kadar çocuk aç kaldi mama verdirmediler sarilik oldu 2 aylik olduk hala gecmedi sonra mamaya başladık simdi hipp kullaniyoruz 2 ölçek 60 ml m aç kalıp kalmadığını anlarsınız zaten sütünüz gelmese bile hep emzirin gelmesi icin gelene kadar ve yetecek durumda olana kadar da mama takviyesi edin günde birkac kez
Lavinyaa8 Esrafatih01 eğer hic sütün gelmezse 2 saatte bir ama süt varsa biraz sirayla dönüşümlü verebilirsiniz bir emzirip bir mama seklinde
zeeyneep_ Kesinlikle evolvia anne sütüne en yakın süt asla gaz yapmıyor 2. Çocuğumda da onu kullanıyorum memnunum
Fey zeeyneep_ bunu hiç görmemiştim. Diyetisyen akrabamız sma önermişti 2. Oğlumda onu kullandım. Şimdi yine hamileyim araştırayım bunu
Fey Esrafatih01 üstünde yazıyordu ama hatırlamıyorum şimdi oğlum 3.5 yaşında. Ben hep az veriyordum daha çok emsin diye ama yetmediği belliydi. Onu takviye gibi veriyordum
mercimekkoftesi1 İlk gün 1 ölçek 30 cc/ml yeterli oluyor. Bi kaç gün sonra da eğer emmezse 2 ölçek 60cc/ml yeterli olmaya başlıyor. Mama anne sütünden daha doyurucu olduğu için 2 saatte bir içmesi yeterli.