Kızlar pazar gün kanamam oldu 1 gece hastanede kaldım iğne oldum ve progestan başlandı sabah akşam, o günden beri kanama yoktu kahverengi leke vardı oda azalmaya başlamıştı, bugün yine akıntı geldi ve kanlıydı, ne yapacağımı şaşırdım normal mi korkmalı mıyım gerçekten psikolojim pert