Betulll1996 canım doktorum. Çook memnunum ve çevremdeki herkese öneriyorum. Güleryüzlü, samimi, ilgili, aradığımfa her zaman ulaşabilir, sorularıma yanıt veriyor, becerikli, sürekli kendini geliştiren, enerjisi ile insanı mutlu ediyor. Sonunda aradığım doktoru bulduğum için o kadar mutlu olmuştum ilk muayeneye gittiğimde bile