Perikiziii bence de geçiştirdiler. Zaten onar kalınlığı da aynı ultrasondan bakıyor. Beni her gittiğimde ultrasona alıyor kendi doktorum. Ultrasonda bakarken ense kalınlığına da bakıyor sonrasında kan veriyorsunuz o kadar. Radyoloji bölümüne bir kez gittim onu da detaylı için istediler. Bi yanlışlık oldu bence ya da bilmedikleri için kafadan salladılar. Haftanız geçmediyse tekrar mı randevu alsanız acaba ?