Bende dün aldım az risk çıkmış dedi fetal.dna yada karından sıvı aldırma önerdi istemiyorum deyip imza attım olasılık testi bunlar benim ilk oğlumda ikili ve dörtlu testelrimde riskli çıkmıştı detaylida elhamdülillah herşey çok güzeldi oğlumda gayet sağlıklı 3yasinda şimdi ikinci gebeliğm yaşımda var 34,yaşındayım rabbim büyük ona bıraktım teslim oldum içim rahat ins sorun cikmaz