Hani şu müzikli ışıklı tuvaletler varya fisher price markasının ondan aldım binbir hevesle. Ama cocuk onu oyuncak gibi algıladı ne yaptımsa asla ne çişini ne kakasını ona yapmadı. Daha sonra klozet üzerine takılan aparattan aldım ve ona artık bezlenmiycez sende bizim gibi tuvalete çişini kakanı yapıcaksın tamam mı dedim. Çıkardık bezini, ilk etapta soran hep ben oldum sürekli çişin var mı tuvalete gidelim mi diye sordum. Bazen yok desede oturttum. Baktım yarım saatte bir götürdüğümde bile her gitmesine çiş yapıyo, yandık dedim bi dışarı cıkıcak olsak boyna tuvalet mi arıycaz. Öyle olmadı cocuk çişini tutmayı öğrendi. 2 saat 3 saat hatta şimdi daha fazla tutmaya basladı. Ben bezi tamamen hayatımızdan cıkardım, dışarı cıkınca yada gece uykusunda takmadım cocuk onun yokluğunu tam kavrasın diye. Ama geceleri bi kere çişe kaldırıyodum alarm kurup, sonra ben bi gece uyuyakalmışım kaldıramamışım ve sabah bi baktımki kupkuru bi kaçak olmamıs. Dedim o zaman gece kaldırmalarınıda bırakıyım çünkü cocuğa eziyetti karga tulumba tuvalete oturtup gözü kapalı çişini yaptırmayı bekliyodm. He bu süreçte hiç mi kazalarımız olmadı. Tabiki oldu 3 4 kere çiş. Bi kere kaka kazamız oldu. Ama pes etmedim, kızmadım kendisini suçlu hissettirmedim. Hallettik hamd olsun darısı sizin başınıza🦋