Sezeryan olucam ben 3 tane pijama takımk biri önden düğmeli diğerleri normal terlik lohusa pedi depend çorap atlet hastane çıkısı tulum 4 tane 2 ayrı 5li takım çorap 4 tane battaniye ama ince koydum Temmuz’da doğumum zıbınlar biberon mama almadım sütüm olmazsa eşim marketten falan alır ordan oyşe konuştuk yanıma mutlaka kahve alıcam hamileliğimin basından berı kahve yasak içim yanıyor kahve diye deşilmezsem kahve suratıma tükürün diyorum yedek kıyafet koyacagım kendime hastaneden çıkarken giymek için birde bebek bezi henüz almadıhım için koyamadım