Ssabanci Arkadaşlar yeni gebeyim adet olacakmış gibi kasık ağrım oluyor normal mi bu durum yaşayan var mı
Busraa-aa Ssabanci çok normal bişey canım hiç endişe etme için rahat olmasını istiyorsan yine de bi doktora git
Elfens06 Merhaba kaç haftalık hamilesiniz bende bugün öğrendim kasık ağrısı yok rahimde adet sancısı girip çıkıyor arada
Elfens06 Ssabanci Hayırlı olsun inşallah benim 38 gün olmuş 608,9 çıktı değerim siz keseye baktirdiniz mi
Sevil0404 Normal canım bende dün hamile öğrendim olduğumu bugün hastaneye gittim sık sık oluyor diye problem olmadığını söyledi hayırlı olsun sizinde 🥹🌸
Sevil0404 Elfens06 Keseye baktık biz bugün fakat çok küçük olduğu için doktor pek göremedi.33 günlüğüz bizde 🌸
Elfens06 fidans Teşekkür ederim bu benim için mucize bu değerle kese görünür mü beta azalisa geçer mi endişeliyim açıkçası