Feride95 Polikistikanne insallah canim sagdalim alirsin kucagina.....benim sancim yokdu.oturdugum yerde nisan geldi. 1saatlik yol gitdik.hastanaede bile sancim yokdu.ama sonra igne falan sancim geldi sabah 7 ye kadar dogurdum oglumu
Feride95 Polikistikanne insallah canim sagdalim alirsin kucagina.....benim sancim yokdu.oturdugum yerde nisan geldi. 1saatlik yol gitdik.hastanaede bile sancim yokdu.ama sonra igne falan sancim geldi sabah 7 ye kadar dogurdum oglumu
Sltndncl Ne kadar yoğun oluyo kan miktarı belirgğn mi oluyo kızlar. Bnde bekliyorum nişanın gelmesini ama farketmez miyim acaba diye de düşünüyorum. Belirgin mi oluyo baya
Polikistikanne Sltndncl farkedilmeyecek gibi değil benim kanlı değil ama kahverengi geldi baya kıvamlı yapışkan bir parça :) kestane büyüklüğünde diyebilirim