Zeykan heleninannesi ultrason fotografından kese şeklinden dolayı tahmın ettim benimki erkek gibi geliyor kız olsun isterdim 😄 saglıklı olsunda tabikide gerisi çokda onemli degil
ikbalk Zeykan kız daha yeni kalp atışları başladı, sakin ol minicik daha:) ancak 18. Haftadan sonra hissedebilirsin tekmeleri, 23. Haftadan sonra da zaten hiç durmuyorlar merak etme:) ❣️
Zeykan ikbalk o günleri göreyim başka birşey istemiyorum 😄 şuan hissedemedigimden korkuyorum napıyor merak ediyorum 😄
Mavinin_kadini Hanhan8 valla ben riskli gebelik yaşadığım için perinatoloğa gidiyorum o 12+5 de %99 kız demişti. 14+5 de yine kız dendi. 22+4 haftadayım hala kız😂 değişmez yanılma olmaz dendi.
Mavinin_kadini Zeykan benim gebeliğim çok zor geçiyo. Bir hamilelikte başa ne gelmeyecekse bu zamana kadar hepsi bana denk geldi. Pozitif düşünceyle sakinlikle geldim. İşten çıktım stresten uzak durdum. Sizde hep umutlu olun güzel düşünün onun o minik hareketlerini hissetmeye başladığınızda daha farklı hissediyor kendini. Rabbim kucağınıza alacağınız günleri göstersin. 🤲🏻🥰
Zeykan Mavinin_kadini amin inşallah ilk zamanlar benim içinde baya zordu 6 haftalıkken lekelenme şikayeti ile doktora gittim igne yaptı ama yetmedi progestan verdi oda alerji yaptı tüm vücudum şişti nefes alamadım acile götürdüler sonradan sonraya geçti şükür şimdide enfeksiyon var oda umarım bıran once geçer
Nuraaa Zeykan cok erken Ben de bı hafta 10 oluyorum mide bulantı istifra yst derecede bakalım ne zaman gececek
Bskaysy Zeykan senin haftanda bende öyleydim eve ultrason cihazı almama ramak kalmıştı 16. Haftada hissettim 😅 ama ben çok zayıfım iç karnımda küçük normalde 21. Haftaya kadar falan yolu var
annesi53 Zeykan bende şuan 11+2 yim hiçbirşey anlamadım yani en son 7. Haftalıkken gördüm cumartesi kontrolüm ne dicek çok merak ediyorum durumunu :/