Kızlar bugün doktora gittim bebeğim 9 haftalıkmış regle göre 8+5. Doktor 2 hafta sonra ikili tarama testi yaptır dedi. 11. Hafta erken değil mi 13 te falan yaptırsam cinsiyette öğrenim belki diye düşündüm ama bilemedim ? 🤷♀️
Bide devlet hastanesinde perinatoloji bölümünden mi randevu almam gerekiyor ikili test için yoksa her zamangi gebe polikinliğindeki doktorumdan mı ? (Şehir hastanesi)