Kızlar selam ben çok sinirli bir hamilelik geçiriyorum galiba eşimin de biraz etkisi var kendisi beni düşündüğünü zannederek gereğinden fazla sıkıyor kaynanam annem ve çevremdeki herkes eşime tepki gösteriyor abartıyor çünkü kolunu kaldırma elini indir düzgün otur onu ye bunu yeme sürekli bir darlanma halindeyim ve bundan yoruldum. Bende çok sinirli ve tahammülsüz biri oldum eşimle düzenli tartışıyoruz bu durumu her ne kadar beni düşündürüp üzse de onla yn yana gelince yine bir tartışıyorum uzatmıyor kendisi benle tartışmada ama hormonlardan mı bilmem kendime engel olamıyorum ne yapmalıyım benim gibi olan var mı ???