arkadaslar 2 gun once gece gitmeyen kasılma ve sanciyla uyuyamadim sabahtan doktora gittim nstde sanci oldugunu 2 cm acilmam oldugunu soyledi eve geldim evi topladim haraket halindeydim hep ilk önce damla seklinde kan geldi sonrasinda adet kanamasi gibi kanamam cogaldi kanamam cogalinca sancim kesildi gelmedi aksamindan hastaneye gittim hemen nstde sancim 60 70 buluyordu aciklik hala 2 cm denildi eve geldim gece hic bir sekilde sanci falan histemedim sicak dusa girdim yine olmadi tansiyonum falan yukseldi hastaneye gittim aciklik hala ayniydi ve birden belden kasiklarimdan agri girdi eve geldim kanamam yine cogalmis simdi yarim saatw adet sancisi gibi hafif agrim var sıklaşmıyor dünden beri napmam lazim yada sizinde basiniza geldi mi uzun oldu biraz kusura bakmayın