Esramin60 Merhaba. 12 haftalik hamileyim. Yemek yedikten sonra birsey çöküyo üzerime. Uyku basiyo. Aslinda yemeden önce gayet normal iken oluyo bu. Gebelik şekeri olan varmi aranizda? Ondan şüpheleniyorum çünkü. 😔😖
Kayra07 Esramin60 bu durum bende de var ama gebelik şekeri çıkmadı. Sürekli kan tahlili veririm öyle bir sorun yok. Umarım sizde de yoktur.
Esramin60 Kayra07 benim annem şeker hastasi. Gebeliginde cikmisti ilk. O yuzden korktum biraz 😅 insaAllah cikmaz. Bugun doktora soracağim neden oluyo öyle diye. Cok kotu hissediyorum.
Kayra07 Esramin60 ben sormuştum vitamin ilaçlarını kullanmaya devam et dedi. Bazı hamilelerde şeker olmasa bile bu halsizlik uyku hali oluyor. Tabi siz yine de sorun test falan yaptırın.