Ssabanci Arkadaşlar 40 günlük gebeyim adet olacak gibi kasık krampları oluyor normal mi bu durum ya yaşayan var mı
Aslan10 Ssabanci çok normal benimde 4+4 agrim var sordum doktora ilk 3 ay olurmuş hatta 9 ay olan varmış ilk aylarda yeslesitigi için daha çok ağrı hissedersiniz