Kızlarr selam, benim pazartesi akşam kahverengi leke kan arasi bir şeyim oldu hastaneye gittik o gece yatırdılar Rahim ağzında küçük bir polip oluşmuş bebekte bir şey yok çok şükür ultrasonda kanama da gözükmüyor böyle bi durum yasayan var mi suan hala biraz biraz lekelemeyin oluyor