Benim de burnum tıkalıydı başım ağrıyordu , boğazımda iltihap varmış yutkunmada zorluk çekmeye başlayınca doktora gittim antibiyotik verdi antibiyotik kullanmaya başlayınca öksürük ve ateşte başladı 5-6 gün hiç azalmadı bugün tekrar gittim işe yaramıyor diye ilaçları değiştirdi umarım sizin de ilerlemez bende çok hastalanan biris değilim ama bir haftadır geceleri ateş öksürük yutkunma zorluğundan uyuyamıyorum ve son zamanlarım 😢😢