Nur1999 Kan pıhtılaşma sebebiyle kan sulandırıcı iğne kullananlar gebeliğinizi kaçıncı haftada öğrendiniz ?
Nur1999 beyza_77 daha önce kimyasal ve düşük yaşadım takvime göre adet başlamasına 2 gün var şehir dışındayımda acaba adet gecikmesini bekleyiptemi test yapsam yoksa beklemedenmi bilemedm
beyza_77 Nur1999 2-3 günden sıkıntı olmaz canım bence bekle kendi doktoruna görün derim. Ama yine sen bilirsin ☺️
beyza_77 Nur1999 anladım o zaman çok bekleme istersen adet gecikmesinin üstünden 2-3 gün geçince kan verin mutlaka 😊
beyza_77 Nur1999 pazartesi inşallah kan verirsin başlarlar igneye. Sağlıklı şekilde kucağına al inşallah 🥰
beyza_77 Nur1999 yok olmaz çünkü bi doktor bana şey demişti kalp atışını duyana kadar kullanmasan bile sıkıntı olmaz demişti