Violetaa Selam kızlar ; Adetim 3. Gündür gecikti normalde hep erken olurum 2 gün . Test yaptım hep tek çizgi bugün yaptım sabah böyle kuruma çizgisi mi bu ?
Aslan10 Violetaa kan vermenizi tavsiye derim bu testler de böyle oluyor comfort öneririm test markası olarak bunalr hcg düzeyini çok yüksek olması lazım algılaması için
Violetaa @gulsah145 baya oldu ama , diğer yaptığı. Testlerde hiç böyle olmuyordu . Tek çıkıyordu yani
gulsah145 Violetaa erken gebelik testi de uygulayabilirsiniz. Kaset testler genellikle sabah ilk idrarla yapıldığında çıkıyor. Şuan alma imkanınız varsa erken gebelik testini eczaneler nöbete girmeden alın ve yapın bence
zmr_enby2 Violetaa günüm geçmişti yada yeni geçecekti galiba canım şuan 6 aya yakınız inan unuttum ama hafif belirti bile hormonun varlığına işaret birkaç güne tekrardan yapın derim 🙂