EmreAylaKarabacak sağıp verebilirsin canım çoğalınca direk memeyi verirsin ben şırınga almıştım sütü devamı sağıyordum 1 damla 2 damla derken 2 saatte gene azıcık da olsa 1 damla da olsa verip mama veriyordum ilk 1 hafta sonra geldi zaten Sezeryan normal Doğuma göre daha geç geliyor