Gul_27 Instagram da isimli bebek takım set yaptiraniz varmı varsa hangi sayfadan yaptırdınız fikir verirseniz sevinirim ☺️
Hilal2 Bebeqondan yaptırmayın paramla rezil oldum çok ağladım lütfen nerden yaptırırsanız yaptırın her gördüğüm yere bunu yazıyorum
Hilal2 Rwerdst istediğim gelmedi muhattap olacak kimseyi bulamadım saldım artık kendi kafalarına göre yollamıslar kıytırık bişey
Rwerdst Hilal2 hangisini almıştınız ki? Bir de sitesinden mi yoksa Dmden mi aldınız? Bana istediğim şekilde çok güzel geldi.
yesimunluturk Badem_gozlum_ bende ordan sipariş verdim ama çok korkuyorum bakalım nasip bisey gelecek
Ummuhan_52 Gul_27 ben instagramda tuğba kuğu’dan yaptırdım, çok güzel ve kaliteli 5 güne geliyor🌸 (Eğer dijital baskı düşünürseniz)
Rwerdst Gul_27 Geçen hafta çarşmba gece 11 gibi sipariş verdim. Bugün elime ulaştı 🥰 bebeqondan yaptırdım.
Rwerdst Hilal2 yanlış anlama savunma vs yapma amacıyla yazmıyorum sadece bende aldım da hani bir sorun olur mu acaba diye meraktan yazıyordum. Ben sitesine güvenemedim dm den sipariş ettim. Havale ile aldım.
Ummuhan_52 Gul_27 yıkama talimatına uyulduğu takdirde renkleri geçmiyor diye biliyorum 🙏🏻 ordan alışveriş yapanlar çok memnun ben de kullanıcam nasip olursa doğumdan sonra🙏🏻