Allah nasip ederse bu cuma doktorum 2li tarama icin gel dedi gidecegim. Aslında tarama testinden ziyade cinsiyet ogrenirim belki diye gidecegim😂 Aramızda tarama testinde cinsiyeti ogrenen oldu mu??? Yalnız şöyle bir durum var ben suan 10+5im cuma gunu tam 11 haftalık olucaz. (usg de 10 gün önde görünüyoruz usg ye göre de 12+3 olucaz)