Merhaba herkese muayneye geldim tansiyonum yüksek çıktı diye yatırdılar üstüne idrarda protein çıktığı için de gebelik zehirlenmesi olabilir dediler ve suni sancı verdiler biraz endişeliyim arkadaşlar başına gelen varmı suni sancılı doğumun zor olduğunu yazmış herkes normal sancıdan farkı nedir