Merhaba herkese, bugün sezeryan doğuma karar verdik doktorumla sezeryan deneyimi olan anneler ne yapmam gerekiyor gidişat nasıl oluyor sonrasında neler yaşadınız tavsiyeleriniz var mıdır ( neden sezeryan diye soranlar için söyliyeyim çatım darmış 3500 e kadar olur demişti doktorum ama bebeğim 3800 suan henüz 38. Haftadayız )