Ezo667 Rahim filmi çektirdim geçen hafta, bat 25, doktorum bu ay yüksek ihtimalle hamile kalacağımı söyledi, sizinde rahim filminden sonra hemen hamilelik oldu mu?
Demmet Ezo667 Ağustos da cekildim eylülde hamileydım yanlıs değilse sol yumurtalıklarım yapısıkmıs onlar açılmıstı o işlem benım gibi acı eşiği düşük bi insan için zulm gibi biseydı 😅
Defnesmom_ Ezo667 bende 11 nisanda rahim filmi çekilip 1 mayısta hamile olduğumu öğrendim Öyle abartılacak bir ağrı asla olmadı anlık adet sancısı 2-3 sn oda ilaç verilirken
Totanseyma Ezo667 ilk rahim filmi çekildiğimde aynı ay hamile kaldım ikincisinde neredeyse 1 sene sürdü
Bride_6470 Bende çektirmek istiyorum bu ay denicem olmazssa regl sonra rahim filmi cektircem herkes hamile kaldığını söylüyor film den sonra