Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptım onun harici kan tahlili doktor öğlen gel sonuçlara bakalım diye bende o ara sağlık Ocağına gidip tetanoz aşısı olayım dedim bide tansiyon ölçeyim dedim 14/8 çıktı çok yüksek 15 dakika sonra yine yapalım deyince çok korktum heyecan yaptım bu defa 15/8 çıktı doktoruna tanış takip altına alacağız dedi doktora gittim şeker yükleme diğer kan sonuçlar hepsi temiz dedi idrarda protein falanda yok dedi normalde hiç yüksek çıkmaz hep normal çıkar tansiyon ama ölçmeden önce kızartma simit börek falan yedim bide yürüdüm onlar yükseltmiş olabilir mi🤦🏻♀️