Ay kızlar benim kız bana fake atıyor 🤷🏻♀️😂 38+1 haftalık hamileyim şuana kadar doktorum hazırlıklı ol her an gelebilir doğum pozisyonunu almış diyordu, NST’de sancı çıkıyordu dün görüş günümüzdü lakin doktorum bu sefer dönmüş bekleme gelmez dedi şaka gibi 😂 22 Mayıs gibi gelmesini bekliyorduk, dün den sonra umudum kalmadı doktorum 22 mayısı çok rahat geçecek her türlü iddiasına girerim gelmez bu diyor 😂 sinirlerim bozuldu 😂 kaç haftadır geldi gelecek diye stres yaşarken şimdi oturdum gelmeyişini bekliyorum 😂