Herkese selamlar bugün 9.haftaya girdik 4.haftadan beri eti bırakın yemeyi görmeye dahi tahammülüm yok ne kırmızı ne beyaz et balık bile yiyemiyorum içim almıyor :/ Benim gibi olanlar var mı? Hiç yiyemiyorum ve çok üzülüyorum vitaminlerden eksik kalıyorum diye.. Benim gibiler siz ne yiyip içiyorsunuz?