Bugraninannesiii Kızlar selam. Bizim tayinimiz Diyarbakıra çıktı. Ben oraya taşıdığımda 23 haftalık filan olucam. Merkezde hangi devlet hastaneleri var veya hangi özeller var? Doktor öneriniz ne olur bana Bi tavsiyeniz var mıdır 🌼
Berenmeva1 Bugraninannesiii kadın doğum hastanesi var kalabalık 3 4 kişi aynı anda alınıyor odaya yeterli bilgi verilmiyor o yüzden özele mecbur kalıyorsun memorial takipliyim doktorum sabire aygün
Tuba_12 Devlette pelin hoca ve mesut bala var güler yüzlü ikiside çok güzel bilgi veriyor sen sormadan 😊 özelde batı hastanesi Genesis, bower, memorial var
Tuba_12 Şuan ben devlette takip ediyorum gebeliği mi şuan 9 haftalığım 3 aylik olunca ozelle beraber takip edecem
Bugraninannesiii Berenmeva1 doğuda öyle olur diye düşündüm bende özelde normal doğum destekleyen Bi doktor bulmam gerekecek sanırım🌼
Tuba_12 Berenmeva1 bende ilk gittiğimde sizin gibi düşündüm ama İnan hiç öyle 3 4 kişi almıyorlar hatta bende şaşırdım arkadaşım dedi düzenleme getirmişler 😊 ama banada sorsanız doğumu kesinlikle devlette yapmam o ayrı mesele 😄
Berenmeva1 Tuba_12 2 hafta önce gittiğimde düzen aynıydı sonra değiştiyse bilmem pisliğinden haberlere çıkmıştı herhalde inceleme geldi mehmet diye doktora gitmiştim ikiz gebeyim cinsiyetini öğremedim siz görüyormusunuz diye sordum oturup senin bebeklerinin cinsiyetine bakacak zamanım yok benim dedi ne diyceğimi bilemedim ama diyarbakırda üniversite hastanesi var bir nebze olsa daha iyi 🙂