Ezo667 Sonuçların gayet normal, ultrason sonucu da sıkıntısızca ve çocuk istiyorsan bence kesinlikle rahim filmi çekilmelisin
elifsen momsbaby22 femara ve inositol kullandıracak büyük ihtimalle. ilk çocuğum tedavisiz oldu. bir an önce olsun diye 2.çocuk için femara ve inositol kullandım
elifsen momsbaby22 sakin uzun uzun inceliyor. Asiye hanım çok aceleci uğraşmıyor açıkçası. 2 kez gittin asiye hanıma ama 5 dakika bile sürmedi. 1 sene dene olmazsa tedavi yaparız dedi. 33 yaşındayım neyi bekliyim hocam dedim prosedür bu diyor