Nrmrv Haftaya yeni girdim 20 lik diş apse ve ateş yaptığı için doktor 400 mg antibiyotik verdi . 2 tane içtim fakat bebeğe zarar olur mu diye tereddüt ediyorum . Sizce kullanmalımıyım
Esrafatih01 Nrmrv ilk aydan bilmiyorum ama dozu düşük zaten enfeksyon daha tehlikeli. Ben 17 deyken 20 lik dişimi cektirdim. Çok dayanamiyorsaniz eczaneden uyuşturucu sprey var beyaz aparatı var ucunda ondan alabilirsiniz