Arkadaşlar denilen herşeyi baştan beri yiyorum amaa doktor zayıf diyor geçen haftada öyle dedi bu haftada almamışlar diyor. Bebeklere giden kan akımına bakıyor gayet iyi diyor kan akışlari besleniyorlar fakat kilo almıyorlar diyor. Yapısal olabilir mi? Muz kaşar ceviz badem o söylenilen herşeyi yiyorum zaten sütde içiyorum. Dedim eşim haftasını tamamladığı halde 1 kilo 200 gram doğmuş mesela ırsi olabilir mi dedim olabilir dedi. Biri 1600 biri 1700 ve 32+4 uz 33 olacaz nerdeyse gecen haftada böyleydi. Boyları uzun diyor 2 şer cm uzamış ikiside bir haftada maşallah. Boyuna mi gidiyor. Yoksa cihaz mi yanılıyor 2 kilo olmuşlardır diyorum gidiyorum aynı. 34 de gelirler durmaz bunlar kendileri gelmek isteyene kadar müdahale etmicez beklicez ama gelir bunlar demişti geçen hafta doktorumuz rahim ağzı kısalması var bebek başı asagi baskı yapiyor diye. Yani 2 kilo olsalar bari hiç yoktan kucağına verelim hayirlsiyla diyor. 🤷😏