zm05 ayy beni 6. haftamdan itibaren o kazıntı mahfetti, açlık kazıntısı değil bulantılı değişik çoook kötü birşey. Sabrettim ilaç kullanmadım ama öldüm öldüm dirildim. dayanamadım 9+5 gibi prilama başladım şuan 10+5 im ilaçla çook hafifledi. Mutlaka kullan gece iki uyanınca bir tane içiyosun mis