jindagozen canım benim bebeğimde doğduğu zaman farkedildi kuvezde kalırken bütün tetkikleri yapıldığı için 1 aylıkken tekrar baktılar normale dönmüştü sanırım idrarını yaptıkça duzeliyomus doktorumuz öyle demişti bebegin erkek mi genelde erkek bebeklerde olurmuş ve olurda geçmemiş olursa tedavisi erken sünnet demişlerdi